Supertorsdag i kulturkyrkja

Nå samler vi mange av våre sangaktiviteter til torsdager, og inviterer derfor til Supertorsdag.

Barnekoret Skrål, Ten Sing United og Fargesprakerne (for voksne) samles hver torsdag til middag, sang og sosialt samvær. Supertorsdag er et samarbeid med Syngende Hol!

Tema denne sesongen er Verdensmusikk! Prosjektet heter "Jorda rundt på 17 låter" der vi skal synge sanger fra forskjellige land, altså Verdensmusikk. Vi håper å treffes på tvers av landegrenser og kultur. Velkommen skal du være!

Programmet for Supertorsdager ser slik ut:

Kl. 15:00 Åpent hus - mulighet for å spille, lese eller ta deg kaffe i kiosken

Kl. 16:15 Middag*

Kl. 17:00 Sangaktivitetene Skrål, Ten Sing United og Fargesprakerne fordeler seg rundt om i kirken.

Kl. 18:00 - 19:00 Skravlekopp

* Middag må bestilles på forhånd! Frist onsdager kl. 09:00 på sms 476 33 280! Voksenpris kr.50 og Barn/unge kr.30